Reklamace zboží

Pokud jste obdrželi zboží, které i přes naší kontrolu je v nepořádku nebo má výrobní vadu, můžete výrobek reklamovat následujícím způsobem:

  • Vyplňte Reklamační protokol  , a v něm co nejpřesněji popište vadu výrobku.

  • Odešlete reklamovaný výrobek společně s reklamačním protokolem na níže uvedenou adresu*.
    Pokud je to možné výrobek zabalte do původního obalu, přibalte všechny jeho komponenty a ochraňte jej před poškozením při přepravě.

    Žižkovské divadlo Járy Cimrmana
    Štítného 520/5
    130 00 Praha 3-Žižkov

* - Zásilku je třeba doručit přímo na výše uvedenou adresu, nikoliv na výdejní místo například v případě Zásilkovny!

  • Nepřijímáme zásilky odesílané na dobírku.

  • Záruka se nevztahuje na zboží s porušenými ochrannými pečetkami, informativními nálepkami, sériovými čísly, se známkami neoprávněného či neodborného zásahu apod.

  • V případě odůvodněné reklamace poškozené zboží bude opraveno nebo vyměněno za jiné (plnohodnotné), a pokud to nebude možné (např. z důvodu vyčerpání zásob), obchod vrátí Zákazníkovi ekvivalent ceny produktu nebo nabídne jiné zboží dostupné v obchodě.

  • Všechny reklamace budou vyřízeny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne obdržení reklamovaného zboží včetně reklamačního protokolu, pokud se obě strany nedomluví na jiné lhůtě. To se týká i vrácení peněz za reklamované zboží.
Zpět do obchodu